18 Ekim 2013 Cuma

''Seni Bekliyoruz EFE!'' partisi


Babyshower dediğimiz olayın ne kadar önemli olduğunu olayın içerisindeyken kavrayamıyoruz aslında. Bebişler doğduktan sonra kendimize ayırdığımız vakit o kadar azalıyor ki insanın geriye bakıp ''iyi ki yapmışım'' diyeceği şeylerden biri bence bebek partisi. Ben erken doğum tehditiyle sürekli yatmak durumundaydım ama yine de inatla yaptım partimi o yüzden sizlere de tavsiyem bu tatlı koşturmayı atlamamanız olacak.
Babyshower hazırlamak kolay bir iş diyemeyeceğim. Zira benim gibi organizasyon delisi bir insansanız düşünülecek çok detay var. Öncelikle partinize bir tema seçmeniz gerekiyor. Bu temayı seçtiğinizde işiniz kolaylaşacak çünkü partinizi bu tema çevresinde şekillendireceksiniz e dolayısıyla da her bir konu başlığında ''bunu mu alsaydım yoksa bunu mu?'' diye düşünmeyeceksiniz.
Ben partim için pek sevdiğim ''bebek ayak izi'' temasını seçtim. Erkek bebek diyince direk ''mavi'' özdeşleştirmesini sevmediğim için de araya elimden geldiğince farklı renklerle kombinasyonlar yapmaya çalıştım.
Babyshower afişimi, tabak, bardak ve peçetelerimi İngilterede bir internet sitesinden seçtim.İngiltere'de yaşayan güzel arkadaşım Pınar'ım sağolsun orada tüm envanter kontrolünü yapıp bana yolladı malzemelerimi. İngilterede alışveriş yaptığım yerden aynı konseptte pipetler bulamadığım için ''bebek ayak izi'' temasını bozmadan burada etiketler yaptırıp pipetlerimi de süsledim. Böylelikle aynı yerden almadığım eşyalarda bile aynı çizgide ilerleyebildim. Etiketleri burada yaptırmamın bir başka güzelliği de partimi özelleştirebilmem oldu. ''Seni bekliyoruz EFE!'' konseptimiz de böylelikle ortaya çıktı.


Ayak izi temamızı kapımızın dışına bir afiş şeklinde de uyguladık. O dönemler yattığım için bütün bu organizasyonu evden halletmem gerekiyordu ve çok şanslıydım ki dostlarım hep yardım etti. Tasarladığımız kapı afişimizi ve fotograf çekimi için çerçevemizi bir günde hallettirdi canım arkadaşım Ayşe'm. ''Gelirken yanında getirirsin'' dememi de dinlemeyip adresime kargoladı ''Önden gelsin ne olur ne olmaz'' diyerek.
Kapı afişimiz bence partinin en güzel detayıydı, o gün gelen misafirlerimiz tüm güzel dileklerini yazdılar afiş üzerine. Biz de hemen çerçevelettik. Bugün oğlumun odasında en sevdiğim detay, oğluma da muazzam bir hatıra kalmış oldu.







Pastamızda da bebeğimizin ayağını unutmadık tabiii :)





Benim için en önemli detaylardan biri de şüphesiz gelecek misafirlere vereceğim hediyelerdi. Hem benden ve oğlumdan bir hatıra kalsın istedim hem de bize değer verip geldikleri için teşekkür etmenin en güzel yolu diye düşündüm. O dönem başıma gelen türlü olay sebebiyle ve herkesin sürekli ''Nazar deydiiiiiii'' demesini de dikkate alarak kırmızı ipli mavi nazar boncuklu bileklikler yaptırdık. Bilekleri yine İngiltereden gelen üzerinde ''İt's a boy!'' yazan tül keseciklere koydum. Tabiii bunlara da özelleştirmek için Türkiye'de etiket yaptırdım. Etiketimle kapıda afiş logosu bire bir aynı oldu. Bütün bir akşam boyunca kendi ellerimle zımbaladım yattığım yerden :) Hediyeleri annemin süslediği bir sepetin içinden dağıttım, yanlarında da ''teşekkür'' notları verdim misafilerimize. 35 tane kartı kişiye özel yazdım valla :)


Evi süslemek için sevgili eşim bol bol tül aldı bize. Annem merdivenleri, şömineyi hatta benim oturduğum koltuğu bile bu tüllerle süsledi :) süsleri çok abartmak istemedik ama çok cılız da durmasın diye folyo balon siparişi verdim. İyi ki de vermişim! 2 ay sönmedi o balonlar Efe eve geldiğinde de hoşgeldin balonu olarak kullandık.





Bütün bunlar çok iyi çok hoş ama unutmayın bu partide evinizi süslemek kadar kendinizi süslemek de önemli! Karınlar kocaman, kıyafetler kısıtlı. Bu sebeple kıyafet dışında bir farklılaşmaya gitmenizi öneririm. Ben başımdaki ''Mom To Be'' tacını çok severek yaptırdım. Güzel de oldu yaniii ....



Daha detaylı bilgi almak isterseniz, merak ettiğiniz bir konu olursa bana paylasananne@gmail.com adresinden mail atarak ulaşabilirsiniz!












1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil