10 Aralık 2013 Salı

Onun Bir Tarzı Var!


Efe’nin kıyafetleriyle ilgili çok güzel mesajlar alıyorum annelerden. Özellikle ‘’Bir erkek çocuğu ancak bu kadar güzel giydirilebilir.’’ mesajlarını daha da çok seviyorum zira oğlum olacağını öğrendiğimde ‘’Ama amaaa ne giyer ki erkek çocuğu?’’ gibi anlık bir bocalamam olmuştu J Bu kadar mutlu olmamın sebebi ‘’Ah yakışıklı oğlum’’ durumu değil haliyle. Sadece Efe’nin giyimine gerçekten zaman harcıyorum, özeniyorum ve bunun farkedilmesi gururumu okşuyor. Oğlumu sadece kendi zevkim için de giydirmiyorum. İleride ona güzel fotograflar güzel anılar kalsın istiyorum. Eşi bebeklik fotograflarına bakarken ‘’Benim kocacım o zamanlarda da zevkli giyinirmişJ’’ desin istiyorum. Her şeyden önce de Efe ileride ‘’Annem de iyi bakmış bana.’’ diyebilsin, kendi çocuklarına da üst baş alırken tereddüt etmesin keyfine göre davransın istiyorum (çok şey istiyorum bu aralarJ)
Alışverişlerimizi nereden yaptığımızı o kadar çok kişi sordu ki bir yazı yazmak istedim, mesajlara tek tek cevap veremediğim zamanlar oluyor lütfen umursamadığımı düşünmeyin.
Efe’nin alışverişini yaptığım belli bir yer yok aslında. Ancak internetten bir hayli alışveriş yapıyorum diyebilirim.
Markabebebe.com ve cartersbebek.com en çok alışveriş yaptığım siteler. Markabebede farklı markaları bulabilirsiniz. Yalnız alışveriş yaparken mutlaka beden tablosuna bakın. Değişik markalardaki bedenler değişkenlik gösterebiliyor. Örneğin carters marka ürünler Efe’ye hep küçük gelir, mutlaka bir büyük beden alırım.
Bunun dışında her gün farklı markaların yayınlandığı unnado.com ve butikbebe.com adreslerini de takip ediyorum. Orjinal şeyler bulduğumda kesinlikle kaçırmıyorum J
Denokids.com üzerinden de alışveriş yaptım. Eğlenceli ürünleri var zaten sloganları da ‘’Clothes For Fun’’. Buradan daha ziyade gece giyimi (pijama) alıyorum.
Çok özel alışverişlerimde instagrama başvuruyorum. Örneğin Efe’nin mevludu için piyasadaki kıyafetler bir türlü içime sinmedi. Daha sonra kucukadamlar diye bir hesapla karşılaştım. Kendilerinden iki ürün aldım. Gerek ürün kalitesi gerek hızlı ilgi alaka konusunda kendilerine çok güvendim. Özel günleriniz için kendilerine başvurabilirsiniz.
İnternet dışında da ne zaman dışarıya çıksam bir bakıyorum yine Efe için alışveriş başlamış J H&M’in bebek bölümünü mutlaka ziyaret ediyorum!  H&M’in iki yönünü çok beğeniyorum. İlki ürünlerini sürekli yenilemeleri. Haftada 2 kez ürün geliyor ve her gittiğinizde farklı zevkli ürünler buluyorsunuz. İkincisi ise fiyatları! Bir çok markaya göre H&M’in ürünleri oldukça ucuz. Bebek kıyafetlerinin uzun süre giydirilmediğini düşünecek olursanız olabildiğince güzel ama fiyatı uygun ürün bulabilmek mantıklı oluyor.
Zara yine uğradığım mağazalardan. Zara’nın çocuk bölümünde ayakkabı tarzı ürünler pahalı. Ancak daha uygun fiyatlara orjinal tshirtler, bodyler bulabiliyorsunuz. Bebek modasını :=) da en yakından takip edebileceğiniz markalardan.
Bunun dışındaki günlük tulum, body vs alışverişlerimi mothercareden yapıyorum. Açıkçası mothercareden yaptığım alışverişlerde kendime kızıyorum da çünkü fiyatlar çok uçuk. Ancak ürün kalitesi olarak eşdeğer bir yer pek bulamadım.
Bunlar şu anda aklıma gelen markalar. Önümüzdeki ay farklı yerlerden alışveriş yaptığımda giyim üzerine yeni yazılar yazacağım.
Aslında bebeğinizi, çocuğunuzu güzel giydirmek sadece markayla internetle ilgili bir olay da değil önemli olan farklı bir şeyler yapabilmek. Örneğin efenin içine uzun kollu bir body giydirip üzerine yazlık tshirtlerinden giydirdiğimde herkes pek bir beğenir çünkü klasik bebek görüntüsünden farklı gelir göze. Aslına baktığınızda yaptığım tek şey içi dışa dışı içe giydirmek hepsi bu J

Efe’nin boynundaki üçgen boyun bağlarıyla ilgili çok yorum alıyorum (fular diye soruyor çoğu anne ancak onlar fular değil :)) Beğenen ve bulamayan çok kişi olduğunu görüyorum. Blog sayfamı instagram üzerinden beni takibe alıp @paylasananne gönderisiyle etiketleyerek paylaşan kişiler arasından çekiliş yaparak 1 kişiye 3 adet boyun bağı hediye etmek isterim. Kız bebek erkek bebek farketmez hepsine uygun boyun bağı mevcut :)
13 Aralık Cuma gecesine kadar vaktiniz var!


Sevgiler

İnstagram hesabım: paylasananne






1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil