28 Kasım 2013 Perşembe

Küçük Detaylar Hayat Kurtarır!


Anne olmak çok farklı bir yolculuk. Bebeğiniz doğana kadar olayın pratik değil de eğlenceli kısmını düşünüyorsunuz hep. Sonra bir doğuyor sanki günlerce alışveriş yapmış olan siz değilsiniz gibi türlü ihtiyaç çıkıyor ortaya. Aklıma geldikçe bu küçük ama hayat kurtarıcı detayları yazmak istedim sizlere.
Yenidoğanların her şeyi tam olsun anneler mutlu olsun :)

Emzirme minderi: 4 aya kadar sadece bunu kullanarak emzirdim. Şimdi de ara ara kullanıyorum. Özellikle sezeryanlı olursan başta dikişler ağrı yapacağı için kucağında emzirmek çok zor. Sonrasında da emzirme minderi büyük kolaylık oluyor. Joker, e bebek hepsinde bulabilirsiniz.
Benim kullandığım marka: mycey. Yarım ay şeklinde, çok rahat. Bunların yedek kılıfları da var ama ben hiç bir zaman kılıf kullanmadım çok şişiriyor yastığı onun yerine bebeğin kafasının altında ufak bi örtü sermek en mantıklısı. 
Emzirme önlüğü: Kurtarıcı!Yine mycey marka kullanıyorum.
Ağız bezleri: Bir çok markanın kumaş ağız bezleri var. Ancak sizlere tavsiyem güzel bir penye kumaş bulup onu bir terziye verip ufak kareler şeklinde ağız bezleri yaptırmanız çünkü piyasada satılan kumaşlar çok yumuşak değil. Çok detaycı olmamak gerek ama bebeklerin cildi çoook hassas olduğu için sert kumaş deydirdiğinizde sorun yaratabiliyor.
Omuz Bezleri: Yine aynı şekilde penye kumaştan omzunuz için bezler kestirebilirsiniz. Bebeğinizin ağzı sürekli sizin ve başkalarının omzunda olacak. Kıyafetlerin ağzına burnuna girmesinin sizin de üstünüzün tükürük salya olmasının pek lüzumu yok J

Puset filesi:  Pusetlerde eşyalarınızı pusetin altına koymak gerekiyor bir şey aradıkça çantayı çıkarıyorsunuz. Halbuki çok sık kullandığınız şeyler var. Bu zahmete girmemek için pusetin saplarına tutturulan puset filelerinden alırsanız elinizi attığınızda istediğiniz şeye çabucak ulaşabilirsiniz.
Anakucağı (ev tipi): Tiny Love’ın üçü bir arada ana kucağını öneririm. Efe doğduğundan beri onunla yaşıyor. Artık yoğurdunu meyvesini falan da yedirebiliyorum onda. Çok başarılı bir ürün. Üç kademesi var. Uyuma, yarı yatış ve oturma. Dolayısıyla 2-3 ay içerisinde rafa kaldırdığınız ürünlerden değil.
Hamak: Bliss marka hamak şahane bir ürün. Ama tabi önce bi bebeğinizi tanımanız lazım bakalım nasıl uyuyacak böyle bir şeye ihtiyaç duyacak mı.? Baktınız sallanmayı seven bir bebek veya kolik vs oldu hamak kadar kurtarıcı bir şey daha olamaz.
Ana kucağı (oto koltuğu) örtüsü: Örtü olmadan bebeği yatırdığınızda ana kucağına en kaliteli marka bile olsa kumaşı terleme yapıyo. Örtü şart. Havlu kılıflar da var yaz mevsimi için.
Saklama çantası:  Avent biberonları için aventin çantası var. 4 saate kadar muhafaza ediyor. Dışarı çıkarken iki biberon doldurup çantaya koyabilirsiniz.Gerçekten hayat kurtarıcı. En yüksek fiyatlar aventte ama en kaliteli ürünler de onda.
Chicco Biberon Isıtıcı: Sıcak yap soğuk suda beklet olaylarına hiç gerek yok. Pratik ürün. Dijital ekranlı ürünleri kesinlikle önermem ne kadar basit o kadar kullanıcı.
Stop Fever Bantları: Bunlar ateş düşürücü bantlar. Medikal ürün değil. Bebeğin alnına yapıştırdığınızda 8 saat durabiliyor. Efede inanılmaz faydasını gördüm. Jokerde var, e bebekte de var.
Eyecare göz mendilleri: Günlük göz temizliği için mothercareden bulabilirsiniz. Bir miktar pahalı. Günlük temizliği penye mendiller ve ılık suyla yapabilirsiniz; ancak seyahat vs gibi durumlarda eyecare yanınızda olmazsa olmazlarınızdan olsun.
Bruno ve Otribebe: Biz Efe’nin burnu için daha hastanede kullanmaya başladık bunları. Burnu açmak için en doğal yöntem bruno. İki kullanımlık. İlk kullanımdan sonra kapağını kapatabiliyorsunuz. Otribebede burnunu çekmeniz için aspiratör. Kolay gelsin J
Her çeşit emzik!: Bu tamamen sizlerin tercihi tabi ama ben bir kere daha doğurursam eğer bebeğimi bana getirirlerken daha ağzına emzik tıkıcam bu garanti! J Emzik alan bebek çok daha sakin, daha oyalanan ve kolay uyuyan bebek oluyor. Efe beni emzik yaptı hala da öyle. Sabaha karşı uyanıp 1 buçuk saat memede kalmak istiyor. Halbuki emziğe alışık bebekler uyanıp emziklerini istiyorlar. Bebek hemen her emziği kabul etmeyebiliyor daha çok kauçuk kabul ediyorlar. Nuk’un kauçuk emziği en çok kabul ettikleri. En kalitelisiyse aventin silikon emzikleri. Ben bakkal emziğine kadar denedim ama çok geç kalmıştım J ama dediğim gibi tamamen sizin karar vereceğiniz hassas bir konu. Sonra bıraktırması zor oluyor falan dio bazı insanlar, bana küfretmeyin.
Buziki Orhan Kolik CD’si: Bu CD sadece kolik olan bebekler için değil hepsi için mucizevi bir şey. Adam cd’yi anne karnındaki sesleri baz alarak yapmış o yüzden yenidoğan bebeği rahatlatıyor. Beyaz gürültü denilen bi olay var ya o olay. Efe 5 aya kadar bu cd’yi dinleyerek sakinleşti, dinleyerek uyudu. Benim hala kafamda çalıyo J
Malt İçeceği: Promalt en süt yapan diğerleri işe yaramadı bende. Tadı çok güzel diyemicem L ama süt yapımına çok yardımcı e bebekten bulabilirsiniz.
 Göğüs kalkanı: 4 ay kullandım bence hayat kurtarıcı! Bebek göğsü emince ucu hafif yara olabiliyo başlarda direk sütyeni giyince de göğüs yapışıyor yara artıyor. Göğüs kalkanı kapattığında göğüs havada kalıyor bluze değmediği için çok rahat ettiriyor. Avent en iyisi ama çift katlı olan. Diğeri küçük gelebilir.
Lahana yaprağı: Evde lahana kesin bulunsun. Emzirdikten sonra lahana yaprağını göğsüneüze kapattığında en iyi kremden daha iyi. Göğsünüzün tüm ateşini alıyo 10 dakika yetiyor zaten pörsüyo ryaprak. Bir tek lahana kokuyosun az buçuk. J
Garmastan: Göğüs uçları için pomat. Ben lansioh falan kullandım bana mısın demedi garmastanı hala sürüyorum aralarda bence çok yararlı. Kadın doğum doktorum önermişti. Tavsiye ederim.

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil