30 Mart 2015 Pazartesi

Hani Bir Şey Özlersin Ya Bazen... İşte Öyle Bir Şey!


Bir hediye aldık iki hafta önce.

Figis markası Efe’ye ve dolaylı olarak bana ve eşimeJ siyah,yeşil zeytin ve özel zeytinyağları yollamış.

Ben Akçay’lıyım. Daha doğrusu annem Akçay’lı ama her zaman oraya ait hissetmişimdir kendimi. Zeytin önemlidir bu sebeple bizim için. Zeytine puan vermek öyle supermarket zeytinlerini tadıp kötüsünün iyisini seçmek değildir. Tam olarak anlatamam doğru zeytinin tadını ama doğru oldu mu o zeytin ve yağ ‘’Ben buradayım’’ diye fısıldar kulağınıza hatta şöyle bir içinizi de titretir (aşk gibi bir şey yani J). O yüzden ne yalan söyleyeyim çok eleştirel bir şekilde açtım paketlerini. Yine aynı duygularla  tattım.

Sonuç mu?

Muazzam!

Ben zeytinin sadece güzel tadı olanını değil doğalını da tadarak anlayabilen bir insanımdır ve çekinmeden söyleyebilirim ki figisolive zeytinleri doğal doğal bir esintiyle geldi evimize. Salataya koyduğumuz zeytinyağı salatada kaybolmadı, salata arka plana da düşmedi, bir ahenk yakaladılar birlikte tam istediğim gibi, tam özlediğim gibi.

‘’… Bu tadın sırrını araştırdığımda; Kaz Dağları’nın eteklerinde yetişen zeytinden üretilen yağlar olduğunu öğrendim. Neden bu tadı sadece o yöreye giden insanlar tatsın diye kendime sorduğumda; sizlere bu hizmeti vermeye, bu tadı ayağınıza getirmeye karar verdim….’’ diye anlatıyor markanın sahibi.

Ben kendilerine teşekkür ediyorum. O yörelerin an itibariyle büyük şehir market hayatına sıkışmış bir insan olarak bana ‘’ev’’imin tadını hatırlattıkları için.

Çocuklarımıza yedirdiğimiz her şey çok çok önemli! Bunu defalarca vurguluyorum yazılarımda, paylaşımlarımda. Bu tarz markaları ve ürettiklerini gördükçe oğluma sunabileceğim doğal beslenme inancım da artıyor.

Sitelerini bir ziyaret edin hatta bir iki sipariş verin bu farkı deneyimleyin isterim

Web sitesi:


Instagramdan takip için
 
@figisolive


Bu arada söylemeden geçemeyeceğim, kekik çeşnili zeytinyağı bir efsane!


Afiyet olsun!

 

Paylasananne
 
Not: E biraz Efe videosu da izleyelim bu vesileyle :)
 
 
 

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil